skip to Main Content
«Μαζί για το Παιδί» – Τηλεφωνική γραμμή βοήθειας για γονείς, εκπαιδευτικούς, παιδιά και εφήβους.

«Μαζί για το Παιδί» – Τηλεφωνική γραμμή βοήθειας για γονείς, εκπαιδευτικούς, παιδιά και εφήβους.

Η Γραμμή 11525 του «Μαζί για το Παιδί» είναι μια τηλεφωνική γραμμή βοήθειας που απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, παιδιά και εφήβους.

Λειτουργεί από το Φεβρουάριο 2009 με σκοπό τη ψυχολογική στήριξη και την παροχή συμβουλών και κατευθύνσεων σε γονείς, παιδιά και εφήβους. Μάλιστα έχει λάβει από την αρχή λειτουργίας της έως σήμερα περισσότερες από 47.000 κλήσεις από παιδιά, εφήβους, γονείς αλλά και εκπαιδευτικούς.

Η Γραμμή παρέχει τις ακόλουθες υπηρεσίες δωρεάν:

  • Συμβουλευτική: Ψυχολογική στήριξη μέσω τηλεφώνου ή δια ζώσης σε παιδιά, εφήβους και γονείς από συμβούλους ψυχικής υγείας / ψυχολόγους
  • Λήψη ανώνυμων & επώνυμων καταγγελιών για περιστατικά κακοποίησης ανηλίκων
  • Παραπομπές και ενημέρωση για υπηρεσίες που προσφέρουν άλλοι φορείς για το παιδί και την οικογένεια σε πανελλαδικό επίπεδο
  • Πληροφορίες για τις υπηρεσίες της Ένωσης και των μελών της

 Aπό τον Ιανουάριο 2017 έως και σήμερα, η Συμβουλευτική Γραμμή «11525 Μαζί για το Παιδί», έχει λάβει περισσότερες από 5.000 κλήσεις παρέχοντας κυρίως συμβουλές σε οικογενειακά θέματα (σχέσεις γονιών/παιδιών, διαχείριση διαζυγίου και ζήλια). Το 2016 έλαβε συνολικά 6.931 κλήσεις παρέχοντας κυρίως συμβουλευτική σε θέματα παιδιών/εφήβων.

Οι πιο συχνές κλήσεις

Τα πιο συνηθισμένα θέματα που καλείται να διαχειριστεί η επιστημονική ομάδα της Γραμμής είναι κατά σειρά :

  1. οικογενειακά θέματα (σχέσεις γονιών/παιδιών και διαχείριση διαζυγίου)
  2. θέματα συμπεριφοράς (επιθετικότητα/θυμός, άγχος, κοινωνικότητα και ζήλια)
  3. οριοθέτηση (οριοθέτηση και υπολογιστής)
  4. σχολικά θέματα (σχολικές δυσκολίες, προβλήματα με το διάβασμα και bullying)
  5. εφηβεία και αναπτυξιακά θέματα (σεξουαλικότητα/σχέσεις δύο φύλων, προβλήματα ύπνου, εκπαίδευση τουαλέτας και κατάθλιψη)

Παράλληλα με τις κλήσεις για συμβουλευτική, ένα μικρότερο ποσοστό κλήσεων παραπέμπεται σε άλλες υπηρεσίες, όπως σε Κέντρα Ψυχικής Υγείας, στο Συνήγορο του παιδιού (για νομικά ζητήματα), στην Γραμμή Συμβουλευτικής Ενηλίκων και σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Κοινωνικές Υπηρεσίες Δήμων.

Αναφορικά με την λήψη καταγγελιών, οι κλήσεις αφορούν κυρίως τη ψυχική και σωματική κακοποίηση ανηλίκων ενώ, σε μικρότερο ποσοστό, την παραμέληση και την σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκων.

Οι ώρες λειτουργίας της Γραμμής 11525 είναι: Δευτέρα ως Παρασκευή, από τις 9:00-21:00

Πληροφορίες : www.mazigiatopaidi.gr

ΠΗΓΗ : Δελτίο Τύπου

Back To Top